Діловод. Адміністратор

Адміністратор — це особа, яка здійснює роботу з якісного і ефективного обслуговування відвідувачів, консультує їх із питань, які стосуються товарів і послуг, які надає підприємство, організація.
Необхідність в адміністраторах виникла із зростанням кількості магазинів, торгових точок, кафе і ресторанів і т. д. На сьогоднішній день неможливо уявити собі роботу будь-якого підприємства без адміністратора. Адміністратор може відповідати за напрямок діяльності компанії або за роботу персоналу. Так, наприклад, адміністратор ресторану зобов’язаний зустрічати гостей, проводжати їх до столика, показувати вільні місця, а також стежити за загальним порядком в ресторані і за діями офіціантів.
 Для роботи адміністратором потрібно бути людиною відповідальною, активним, повним рішучості, а також комунікабельним, стриманим і стійким до стресів. Бажано також мати приємну зовнішність, уміти грамотно і чітко говорити. Хороші адміністратори мають непогані зарплати, зазвичай перевищують середню заробітну плату в промисловості. 
Але інколи виникає ризик професії. При роботі адміністратором можуть виникнути різні складнощі, тому потрібно вміти швидко знаходити правильне рішення, пропонувати клієнтові який-небудь компроміс. Найчастіше для вирішення різних конфліктних ситуацій адміністратору можуть стати в нагоді знання з психології.
Нинішній динамічний час управління організацією є досить складною роботою, яку неможливо виконати лише завдяки стандартним простим схемам управління. Необхідний кваліфікований фахівець, який може вміло керувати організацією, виробничими процесами, а також грамотно розподіляти роботу серед персоналу компанії. Адміністратор повинен добре розбиратися у всіх внутрішніх і зовнішніх процесах діяльності підприємства.